Hoe betaal je voor een spel voor n iphone of ipod, als je dan een spel koopt wordt dat dan van je bankrekening afgehaald? bvd

Toegevoegd na 16 minuten:
Een ipod heeft toch geen beltegoed of abbo..,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk gaat het via je beltegoed. Als je een abonnement hebt, kan het via je abonnementsrekening gaan.
13 jaar geleden
Als je een iPhone of iPod touch hebt en je wilt een spel kopen, dan moet je een account aanmaken in iTunes, daar kun je je uit verschillende betaal methodes kiezen zoals bijv. een Creditkaart, maar heb je die niet of wil je dat niet dan kun je ook voor 'Geen' kiezen en dan kan je betalen met iTunes Cards, deze iTunes Cards kun je in diverse winkels kopen zoals o.a. bij Dixons, Free Recordshop en Mediamarkt.
Deze iTunes Cards zijn er van 15, 25 of 50 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een I tunes account hebben en dan kan je kiezen hoe je betaalt voor je aankopen,click and buy of met credit card betalen,
Als je click and buy doet moet je je bankgegevens invullen.
Dan heb je verder ook geen creditcard nodig, niet dat ik veel koop bij itunes, maar bij mij is t nog nooit mis gegaan dus het is wel betrouwbaar

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan bij je Itunes account ook kiezen voor Click And Buy en daar moet je je bank gegevens invullen dan word het spel bij aankoop van je bankrekening afschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er ook 1 maar ik heb hem laten jailbreaken
dan heb je alles voor niks. je kunt op het net veel
adressen vinden waar je het kan laten doen
t is eve werk maar het scheelt je bakken met geld.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb zelf iets van 600 spelen en programma's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JailBreak is illegaal, geeft veel problemen en je garantie vervalt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb me iphone al bijna 2 jaar heb nog nooit problemen er me gehad ik ken meerdere mensen met een iphone allemaal nog nooit horen klagen .
en ja bij zulke dingen zit een risico aan vast
maar ik had het er wel voor over want ik vond
het zulke belagelijk hoge prijzen wat ze vroegen
nu heb ik alles voor een appel en een ei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar het blijft diefstal en zo duur zijn die spellen en programma's niet voor 3 euro heb je ze al en de wat duurdere lopen op tot 10 euro, nou daar koop je voor andere platformen geen spel of programma voor!
En al iedereen zo dacht en ze zouden stelen dan worden er geen programma's meer gemaakt, wat als jij ergens veel tijd en moeite in hebt gestoken en anderen stelen het van je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke ik kan je goed begrijpen maar zie dit niet verkeert.
vind jij niet dat wij ook bestolen worden door al die grote telefoon en computer bedrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die telefoonbedrijven zijn veels te duur en ook de software van o.a. Microsoft.
Maar de spelletjes voor de iPhone/iPod touch zijn echt niet zo duur en vaak door kleine bedrijfjes gemaakt.
En bellen doe ik dus via Skype, veel goedkoper dan mobiel bellen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop dat ik geen verkeerde indruk van me heb gekregen
iedereen heeft zijn eigen mening toch? en dat respecteer
ik erg. :}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk, daarom schreef ik ook hoe ik er over denk en hoop dat dat mensen aan het denken zet ;-)
Als het goed is beltegoed.