Waarmee onderscheidt de Nokia E72 zich van andere Nokia toestellen waarmee ook geinternet kan worden?

In navolging op mijn eerdere vraag welk toestel ik moet nemen.
Een vriend van mij houdt bij hoog en laag vol dat de Nokia E72 precies is wat ik zoek. In reactie daarop heb ik gisteren hier de vraag gesteld welk toestel voor mij geschikt zou zijn. Niemand heeft de E72 genoemd.

De vriend van mij komt niet verder dan dat ik daar dan ook gratis navigatie op bijgeleverd krijg en dus geen TomTom hoef te kopen (moet toegeven, klinkt wel interessant, maar ik zag dat navigatie ook op enkele andere Nokia-toestellen zit).

Kortom: Wat kan een Nokia E72 wat de in de antwoorden op mijn eerdere vragen genoemde Nokia 5230, Nokia 5800 express music en Nokia N97 (mini) niet kunnen, of waarom zijn de laatstgenoemde toestellen beter dan de E72.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De Nokia e72 heeft geen uitschuifbaar toetsenbord en is daardoor iets compacter. Hij lijkt wat op een Blackberry.
Het is natuurlijk puur persoonlijk en ik denk ook dat je eigen mening doorslaggevend moet zijn.

In principe ontlopen alle nokia's die je nu noemt elkaar niet erg veel, de camera op de e72 schijnt iets minder te zijn. De telefoon is hoofdzakelijk gericht op de 'zakelijke' markt, dus iets minder trendy.

Wat ik persoonlijk vind tegenvallen is de batterijduur van de N97, maar ook dat is helemaal mijn eigen mening.

Kijk anders eens op de onderstaande link. Hier kun je met een paar muisklikken ook telefoons met elkaar vergelijken.

En op bijna alle nokia's van nu zit 'gratis' navigatie. Soms moet je voor de stemmen betalen (dit was bij mijn oude N95) en soms voor het uitbreiden van de kaarten.
Maar je hebt gelijk; een deal waar tomtom bij inzit is best wel interessant, maar toch zou ik het daar niet van af laten hangen.

Succes met vergelijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen omdat het het enige antwoord is :), maar vooral ook door de link met de telefoonvergelijker. Supersite, heb er veel aan gehad. Dank.