Is het mogelijk dat de Google Nexus one ook Android 3 krijgt als deze af is?

Via de reguliere update, dus geen custom rom of andere hacks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kan alleen Google een antwoord op geven en dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan. Gezien de hardware best goed is, zal de verwachting zijn dat Google zeker tot eind volgend jaar met updates voor de Nexus One zal blijven komen. Binnen die tijd verwacht de industrie dat Google Android 3.0 ook zal lanceren.

Het is overigens wel zeker dat de Nexus One de laatste Google telefoon is, zoals in het artikel hieronder besproken;