Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb op mijn nokia E63 de kaarten ed geïnstalleerd . Hoe komt het dat hij geen satellieten kan vinden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik heb even op google gezocht en wat ik ervan begrijp is dat de nokia e63 geen interne gps ontvanger heeft, wel kan je een bluetooth gps ontvanger erbij halen.

van de nokia site:
1. Switch the GPS receiver on.
2. Set up a Bluetooth connection between your device and the GPS receiver.
3. Place the GPS receiver in a position with an unobstructed view of the sky.
4. Select the external GPS receiver when the application opens. The GPS connection is established, and you can start navigating.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad +1 als er geen interne GPS in dat toestel zit zal het inderdaad niets doen. Dus externe GPS ontvanger en via bluetooth contact maken met de ontvanger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt... Dit toestel heeft geen interne GPS. Het grotere broertje, de Nokia E71 (en E72) heeft dit wel. Voor een snelle 'fix' is het bij een E71 overigens wel nodig om aGPS aan te zetten anders kan het wel minuten lang duren voordat er voldoende satellieten gevonden zijn...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding