Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zonder wifi/internet het snelst bestanden overzetten van tablet naar telefoon en andersom?

Het betreft een Samsung Galaxy Tab en een Samsung S6.

7 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blauwe Tand
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via pc of laptop.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mensen die met BT aan komen zetten snappen niet wat er in de vraag staat, of ze lezen het niet. BT is zo'n beetje het langzaamste op infrarood na. En een inbelmodem.
Sonaya
7 jaar geleden
Inderdaad, toch bedankt voor reactie. En pc of laptop; er vanuit gaande dat ik die niet bij de hand heb natuurlijk ;). Het gaat om gebruik op vakantie waar geen wifi of internet is en als ik fotos van volle gsm op tab wil zetten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat kan met bluetooth

Toegevoegd na 55 seconden:
zit op elke smartphone en tablet even koppelen en klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sonaya
7 jaar geleden
Dank,maar via bluetooth is niet het snelst. Paar films overzetten duurt eeuwen. Moet toch wel een snellere manier zijn denk ik?
Aangezien microSD geen optie is (ontbreekt op een S6) zou ik voor een microUSB-stick gaan. Naar de MM fietsen en er een ophalen is sneller dan Bluetooth bij een paar GB (en een paar kilometer).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sonaya
7 jaar geleden
Maar hoe koppel ik ze dan, want de Tab heeft ook alleen maar micro-usbpoort?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding