Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van een notitie op de Samung galaxy core. Hoe kan ik heb weer resetten/opnieuw vinden?

Ik heb een tijdje geleden op mijn telefoon een notitie gemaakt van het een of ander, en aangezien samsung de mogelijkheid bied om hem te beveiligen, besloot ik dat te doen. (Het had zo zijn redenen.) Maar, uiteraard, na een poos bedenk ik me om de notitie weer eens te lezen en ben ik het wachtwoord natuurlijk vergeten. Ik weet dat het te maken heeft gehad met de datum 4 februari 2014, maar ik zou niet weten wat het wachtwoord nou werkelijk is. Aangezien het gewoon in notities is, is er geen knop 'wachtwoord vergeten' of zoiets dergelijks. Ik kan ook de notitie niet verwijderen of andere beveiligen, omdat hij dan het wachtwoord vraagt en als ik er een beveilig pakt hij automatisch het voorafgaande wachtwoord, dat ik dus vergeten ben. Kan iemand mij helpen? Want dit is echt waardeloos. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb gekeken op mijn eigen Samsung telefoon (geen Samsung Galaxy Core). Ik heb gezien dat het niet mogelijk is.

Was het een belangrijke notitie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding