Hoe kan ik albumcovers bij mn muziek zetten?

Ik wil niet met iTunes werken en de muziek die al op mn iphone (4s) staat is gedownload via internet en niet via itunes. Dus misschien is er een app ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een mogelijkheid is om met het programma Tagscanner de albumhoesjes te downloaden en in te sluiten in het muziekbestand zelf. Zo blijft het hoesje altijd gekoppeld aan het bestand zelf en dus ook zichtbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit moet dan wel op de pc gebeuren