Hoe wekker toon wijzigen op LG g4c?

Ik heb sinds een week een nieuwe telefoon de LG g4c.

Graag wil ik vragen hoe ik de wekker/alarm toon kan wijzigen op deze telefoon?

Ik heb de handleiding geraadpleegd, echter kan dit nergens vinden.

Alvast dank voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als het goed is moet je dit kunnen instellen bij de extra opties bij het instellen van je wekker. Dus je gaat naar je wekker stelt er eentje in en dan als je naar beneden gaat zie je allemaal extra opties waaronder het geluid voor het alarm, in de link filmpje met uitleg vanaf ongeveer 20 seconden beginnen met kijken is wel in het Engels maar hij doet het ook voor dus lijkt me goed te volgen, succes en hoop dat dit het antwoord is wat je nodig bent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vanaf 33 seconden sorry, daarvoor legt hij een onnodige wellicht verwarrende optie uit.