Kun je een volledig iPhone berichten (sms/MMS) conversatie opslaan in Bestanden op iPhone?

Of eventueel het hele gesprek verzenden?
Zo ja, hoe precies?

Bedankt

Picture for question
Vortexxx
een maand geleden
Er zijn tools waarmee dat kan, maar die zijn betaald en mensen willen het hier altijd gratis, maar die kan dus een export maken van je conversatie, en ultiem zou je via iTunes een unencrypted backup kunnen maken, en met Totalcommander(geen zorgen die mag je gratis gebruiken met alleen een nag aan het begin) o.i.d. naar specifieke steekwoordjes zoeken die in de conversatie zitten, zoals bijv. toedeledokie. Totalcommander gaat uit die duizenden bestanden het juiste bestand vinden waarin dat woord staat, openen met notepad en je kunt daar je hele conversatie copy & pasten.

Geef als eerste antwoord