Weet iemand waarom mijn mobiel alle apps niet op me geheugenkaart zet?

Ik heb de mobiel Samsung Galaxy Gio. Daarin heb ik zo'n DS-Kaartje van 8GB. Maar mijn mobiel zet de meeste apps niet op de geheugenkaart. Maar gewoon op de geheugen van de mobiel..Terwel er nog 6,5 GB vrij is op me DS-Kaartje...Hopelijk kan iemand me helpen, wat ik word er gek van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem op mijn android-tablet. Mij was formatteren als tip gegeven, maar dat werkte niet voor mij.
U kunt dat misschien toch proberen, want je weet maar nooit.

Het beste antwoord

Niet alle apps kunnen draaien op èèn de kaart en moeten dus op je telefoon geïnstalleerd worden..

Je kunt bij instellingen /applicaties kijken of je je apps kunt verplaatsen naar ze kaart.

Ga hier even al je pas af

Toegevoegd na 3 minuten:
-Ga hier even al je apps langs*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dus ook het probleem ik kan ze niet verplaatsen.. Kan wel de apps die op me DS-kaartje staan verplaatze naar me telefoongeheugen.. Maar ander som niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zijn dat helaas apps die op je telefoon geheugen moet draaien. Over dat probleem heb ik afgelopen jaar èèn hele discussie gehad met HTC op de Televizie beurs dat ze dat telefoon geheugen eens wat groter moeten maken om dat er gewoon apps zijn die niet naar èèn sd kaart verplaatst kunnen worden, bij hun was dat nog niet bekent.
De beste oplossing zou nu dus zijn
- Apps die je niet meer gebruikt verwijderen
Of in ieder geval de gegevens. Hier win je weer wat ruimte mee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u wel !