Kan ik een telefoonnummer omwisselen?? Van het ene abbo naar de andere??

Kan ik mijn telefoonnummer Omwisselen met me vader??

Hwt gaat hierbij dat ik laatst een iphone4 heb geadopteerd maar ik eigenlijk een blackberry (bb) wil. Nu kan mijn vader in juli weer verlengen en kan hij voor mij de bb halen en dan geef ik mij iphone 4 maar nu zou ik graag mijn nummer mee willen nemen naar die bb zodat ik niet steeds gebelt wordt door vrienden an me vader ( aangezien hij gaat verlengen met zijn abbo voor mij)

De reden dat deze vraag je misschien bekent voorkomt is omdat ik hem al eerder heb gesteld maar is verwijderd door een moderator. Ik hoop dat deze vraag nu wel aan de eisen voldoet.

Mvg,

Dennis

Toegevoegd na 1 minuut:
Is dit dus mogelijk?? Of zal ik het maar moeten nemen zoals het is??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Als die telefoonnummers van dezelfde provider zijn, is dit geen probleem. Kun je gewoon je simkaart omwisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader heeft kpn en ik tmobile ook hebbie voor bb een apart internet systeem die ik niet heb dus ik moet sws zijn simkaart gaan gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook je vrienden zeggen dat je een ander nr hebt dus dan ruilen jullie van nr. Dit is dan de enige oplossing. Veel plezier met je bb ;-)
Gewoon je simkaart omwissellen en het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan zit ik met een iphone abbo in een bb en kan ik dus niet pingen?....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bb ping kan alleen met een bb. Op iPhone kan kan je gratis pingchat app downloaden. Is het zelfde maar dan anders.
Dit nummer kan door Uw lokale aanbieder ,door zowel het toestel ,als de simkaart op te sturen naar Uw aanbieder.. De handeling heet "porteren" als dat is gedaan,is het in orde. U kunt dan al Uw contacten markeren en vervolgens importeren.

Groet:Zoekertje