is er een batterij (of iets degelijks) waarmee ik mijn dockingstatiom portable kan maken?

kheb een jbl radial micro voor apple maar die isni portable kan dat met een accu? Of is er een andere manier waardoor ik um portable kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan zal je met een grote accu en omvormer rond moeten lopen, niet echt draagbaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als dat ding een stekker heeft niet.
Helaas kan dit inderdaad niet, omdat de iPod ook oplaad als hij erin zit, zal het veel stroom verbruiken, waardoor je dus niet met een kleine batterij of accu hem portable kan maken.
Je hebt wel andere dockingstations voor de iPod die wel op batterijen kunnen en dus portable zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kunnen die andere docking stations dan wel met kleine batterijen werken? :-)
Het kan dus wel: als je gewoon 12 V uit batterijen of accu op de adapter aansluiting prikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat die andere docking stations die iPod dan niet opladen.
Als je die JBL aan batterijen hangt is hij binnen een uurtje leeg en een autoaccu is natuurlijk geen optie ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de audio kabel aansluiten? Ik snap niet wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de audiokabel kun je de 'm niet opladen!
Ik heb even de gebruikershandleiding gedownload en zag dat het apparaat gevoed wordt met een 12V adapter.
Je kan dus gewoon een set batterijen of een accu van 12V aansluiten op de aansluiting waar je normaal de adapter prikt.
Wel opletten dat je de + en - goed aansluit.
Hoe groot je de batterijen of accu moet kiezen hangt af van hoe lang je het docking station los van het stopcontact wilt laten spelen.
Als je een kleine autoaccu neemt dan kun je dagen aaneen muziek draaien, als je 8 penlights in serie schakelt dan zal het met een paar uurtjes wel bekeken zijn.

Toegevoegd na 21 minuten:
Kan iemand de min verklaren? liefst met technische onderbouwing?