Ik zoek een spel van een mobiele telefoon. Zou die terug te vinden zijn op een smartphone?

Het is een Oosters aandoend romantisch spel. Je moet door lopen, springen, hindernissen en gevaren vier vrouwen bevrijden van een boze man. Dit lukte mij nooit bij de laatste vrouw. Helaas ging destijds mijn telefoon stuk en ik heb het spelletje nooit meer kunnen doen. Ik wil nog steeds die laatste vrouw bevrijden. Maar het spel is zoek.
Het was een bestaande game op een inmiddels verouderde en kapotte mobiel. Er stonden er meer op, maar deze vond ik het grappigste om te doen. Het antwoord hieronder is juist, want ik herinner het me weer. Ik heb er destijds van genoten. Dus een dank je wel is op zijn plaats. Maar op de knop 'antwoorden' staat op 'verbergen'. Dan maar zo. Dank!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15.1K
Ritsuka
3 jaar geleden
Prince of Persia?