Hoe zorg ik ervoor dat het juiste tijdstip bij mijn SMSen staat?

Als ik mijn gsm in vliegtuigstand zet en daarna weer af, ontvang ik smsen met het uur dat ik mijn gsm terug heb afgezet van vliegtuigstand, niet het uur dat de smsen daadwerkelijk verstuurd zijn. Kan ik dit ergens aanpassen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Nee. Dat kan niet.
Je toestel registreert niet het tijdstip waarop het SMS verzonden is, maar waarop het SMS ontvangen is.
Normaal is dat ongeveer gelijk, maar al jouw toestel buiten bereik is, of uit, of in de vliegtuigstand, dan kan het even duren voordat jij het bericht ontvangt.
Dan zal het vermelde tijdstip van ontvangst dus evenzeer af gaan wijken van het tijdstip van verzending.