Waarom draait het scherm van mijn iPod touch niet mee als ik hem draai

Ik heb hem vanochtend gekocht en op filmpjes afspelen draait hij wel mee maar in het beginscherm niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Bedoel je met beginscherm gewoon het schermpje waar je alle apps kan aanklikken? Dat kan niet draaien, dat zit alleen in een iPad, met de iPod Touch kan dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met al die Apps, kan dat echt niet draaien? Zeker?
Ik moet bij mijn iPhone hem schuin houden, en dan ook de telefoon zo'n 45 graden schuin houden (bovenkant naar mij toe). Dan draait het scherm ook.
Als dat niet helpt zou ik gebruik maken van de garantie. Want dan doet hij het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zit ie dan op slot, zie je rechts bovenin een slotje afgebeeld?

Druk twee keer snel op de home button, nu komt er onderin een nieuw venstertje. Scrol 1 keer naar linkse en klik op het aller linkse knopje in het venster, nu wordt het scherm draai beveiliging verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan dit veranderen in de instellingen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoe dan?
Kan niet bij ipod op beginpagina wel bij ipad