Ik wil gaan Tetheren met m'n mobiel, hoe gaat dat in z'n werk?

Stel ik wil ergens met m'n laptop ofso op internet waar ik niet op WiFi kan, dan wil ik graag me mobiel als zo'n hotspot gebruiken. Alleen verbruikt tetheren nou heel veel MB en hoe werkt het precies ?

Alvast bedankt :D Greetzz

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Of het veel verbruikt: Ja en nee, maar vooral ja. Want de web pagina's worden niet op een mobiele versie neergezet en kosten dus meer mb.
En het tetheren zelf.
Dit verschilt per mobiel.
Daarom ga ik er maar vanuit dat u een android toestel heeft.
Zo ja dan gaat u naar instellingen en dan naar de netwerk tab. Daar scrollt u naar beneden totdat u ziet staan hotspot ( of tethering ).
Hier wordt u vanzelf weg wijs.
Stel U gebruikt een htc, dan staat er gewoon in uw app lijst een icoon hotspot.

Hopelijk verhelpt dit uw probleem.