is mijn telefoonaccu kapot?

laatste tijd heb ik gemerkt dat mijn iPhone snel leegloopt zonder dat ik hem gebruik. Bv als ik op het werk heb hem voor 100% opgeladen en dan nog geen 30min later is die opeens 1% zonder dat ik hem heb gebruikt. ( alle apps zijn afgesloten zoals maps ,google) . Thuis heb ik geen last van snel leeg batterij. Is het waar dat Iphones niet tegen kou kunnen en je moet speciale hoes voor kopen die rond 90 euro of is het batterij gewoon slecht ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mijn man heeft laatst in de iPhone een nieuwe batterij laten plaatsen: super verschil.
Daar zou het dus aan kunnen liggen.
Als je niet thuis bent, is er wel roaming (hoop het goede woord te gebruiken).
Ik heb er verder helemaal geen verstand van, maar wilde deze ervaring graag mededelen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bekijk eens de batterijconditie. Dit kan in de instellingen onder het kopje “batterij” en dan voor batterijconditie te kiezen.

Antwoorden (1)

Beste, in de instellingen bij batterij zal je een button zien staan waar batterijconditie op staat.
Klik hier eens op zal je de conditie van je batterij zien staan in procent.
Is de Batterij lager dan 80 à 75% dan raad apple je aan om de accu te vervangen.
ik raad je aan om je iphone te kalibreren.
Bij iphone 6 en lager: houd de aan/uitknop en de thuisknop te samen ingedrukt tot het apple logo verschijnt. je laat je iphone opladen tot 100% en laat hem dan nog 2 uur insteken.
Iphone 7 en hoger: je houdt de aan/uitknop en de knop voor het lager volume te samen in tot het apple logo verschijnt. Laad hem op tot 100% en laat hem dan nog 2 uur insteken.
Normaal zou het dan beter gaan met de batterij.
De iphone werkt normaal bij temperaturen tussen 0 en 35°C.