Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik wel internet op mijn laptop, maar niet op mijn Ipod?

Ik ben in Frankrijk op een camping waar het om een of andere reden heel moeilijk is om fatsoenlijk op internet van de camping te komen. Nu zit ik in de caravan en heb (gelukkig) nu wel internet.
Als ik op mijn Ipod Touch wifi aanzet, vindt ie helemaal niets, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Misschien is de ontvanger in je Ipod niet de sterkste, loop eens een rondje op de camping en kijk dan nog eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de connectie van je laptop veel sterker is dan die van je iPod. Met je iPod moet je dichter bij de bron van WiFi komen wil je hem gebruiken. Bijvoorbeeld als je thuis bent en je gaat in de tuin zitten, is je connectie een stuk slechter als binnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook dat mijn laptop meer wi-fi verbindingen ziet dan mijn ipod zal wel aan de ipod liggen dat die niet zon groot bereik heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad heeft de WiFi antenne van de iPod touch een iets minder groot bereik.
Wat je nog kan proberen is om de settings van je iPod te herstellen, soms helpt dat met de verbindingen;
Ga op je iPod naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel alle instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding