Waarom heb ik wel internet op mijn laptop, maar niet op mijn Ipod?

Ik ben in Frankrijk op een camping waar het om een of andere reden heel moeilijk is om fatsoenlijk op internet van de camping te komen. Nu zit ik in de caravan en heb (gelukkig) nu wel internet.
Als ik op mijn Ipod Touch wifi aanzet, vindt ie helemaal niets, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien is de ontvanger in je Ipod niet de sterkste, loop eens een rondje op de camping en kijk dan nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de connectie van je laptop veel sterker is dan die van je iPod. Met je iPod moet je dichter bij de bron van WiFi komen wil je hem gebruiken. Bijvoorbeeld als je thuis bent en je gaat in de tuin zitten, is je connectie een stuk slechter als binnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook dat mijn laptop meer wi-fi verbindingen ziet dan mijn ipod zal wel aan de ipod liggen dat die niet zon groot bereik heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad heeft de WiFi antenne van de iPod touch een iets minder groot bereik.
Wat je nog kan proberen is om de settings van je iPod te herstellen, soms helpt dat met de verbindingen;
Ga op je iPod naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel alle instellingen.