App van een wekker die je slaapritme meet en je dan op een goed moment wekt?

Weet iemand een goede app? Ik heb een iPhone! En hoe weet die wekker wanneer hij mij moet wakker maken? Groetjes gns

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn werktijden maken mij wakker, heb je geen vaste tijd dat je uit bed moet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik zit op het volwassenen onderwijs en hoef niet elke ochtend naar school! Ik werk pas smiddags en sAvonds dus vandaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het mijn baas voorleggen, zodat hij snapt waarom ik pas om 11.00 uur binnen kom vallen :). Ik had er nog nooit van gehoord en ik ken het dan ook niet. Vindt het een leuke vraag.

Antwoorden (2)

Sleep cycle, je legt je iPhone in je bed en de app meet hoeveel je beweegt in je slaap. Hij herkent slaappatronen en bekijkt op die manier wanneer je het best gewekt kunt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawbone Up, dit is een armband en die monitort jouw beweging en slaapgedrag. Tevens zit daar een trilfunctie in, die jou dus ook kan wekken.