Facetime vs Skype
Wat is het verschil tussen Facetime en Skype? Het grootste verschil is dat Skype op alle telefoons, tablets en computers is te gebruiken en Facetime alleen op producten van Apple. Daarbij is Skype ook uit te breiden naar gesprekken met meerdere personen tegelijk. Voor Facetime heb ik dit nog niet gezien. Het voordeel van Facetime is weer dat als je overal een Apple apparaat hebt staan, dat het wat handiger werkt. Je hebt geen speciale inloggegevens nodig en dat is gewoon fijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Skype is gratis maar er is wifi voor nodig (of 3,4,5 G) en Facetime kost geld. Als het goed is is het mogelijk om via de appstore skype te installeren op een iPhone.