Kan ik woorden uit mijn Swype woordenboek van mijn telefoon verwijderen? (Samsung Galaxy Gio)

Ik heb een Samsung Galaxy Gio en gebruik Swype. Nu heb ik weleens wat woorden verkeerd getypt en dat wordt automatisch opgeslagen in het Swype woordenboek. Maar soms als ik bepaalde woorden wil Swypen komen die foute woorden tevoorschijn en dat is lastig.
Een voorbeeldje: Vaak als ik het woord 'niet' wil swypen wordt het automatisch 'niey'. Het woord 'niey' heb ik waarschijnlijk een keer verkeerd ingetypt, maar gebruik ik niet, dus wil ik het niet steeds hebben als ik 'niet' bedoel.
Mijn vraag dus: is er een manier waarop ik dit soort woorden uit mijn Swype woordenboek kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb ook een Samsung Galaxy Gio.

Je kunt het volgende doen.
Druk op de menutoets en dan op Instellingen.
Kies voor Applicaties en vervolgens voor Applicaties beheren.
Druk nu op Alles en zoek de applicatie Swype op.
Druk op Swype en op Gegevens wissen.

Check nu of de opgeslagen woorden zijn verwijderd.