Wat zijn de gevolgen als ik een micro simkaart verknip naar een nano simkaart en hij past niet?

Is het dan gewoon een kwestie van alsnog naar de provider stappen en gewoonweg een nieuwe simkaart krijgen = kopen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
LeonardN
6 jaar geleden
Ja, net als mensen wiens SIMkaart niet meer werkt door slijtage of om andere reden kapot is gegaan kan jij ook altijd opnieuw een SIMkaart aanvragen, wellicht met bijbehorende kosten.
Edraket
6 jaar geleden
Entje kopen kan altijd.
= Eentje

Antwoorden (1)

In dat geval is het enige gevolg dat je de simkaart niet meer kunt gebruiken en dus een nieuwe zal moeten kopen / bestellen. Je verliest daardoor wel toegang tot de gegevens die eventueel op de oude simkaart staan dus het is verstandig om de data eerst ergens heen te kopiëren, bijvoorbeeld naar je oude telefoon of naar een laptop.