Wordt er, behalve het mobiele nummer, nog iets anders bepaald door de SIM-kaart?

bijvoorbeeld opslag of iOS-versie? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe telefoon vanwege een te lage iOS-versie en te weinig opslag op mijn huidige iPhone4, maar ik zou wel graag mijn eigen nummer willen houden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee al die zaken die jij noemt zijn enkel en alleen een specificatie van de telefoon je kan dus zo je ouwe SIM er uit halen en in de nieuwe telefoon schuiven.

SIM zegt iets over
Telefoonnummer
Abonnement
NFC-mogelijkheid
nummeropslag op SIM (gebruikt niemand meer)

Telefoon de rest
-Opslag
-CPU (snelheid)
-nummeropslag op Telefoon (of cloudservice)
etc

Daarnaast kan je met nummerbehoud een nieuwe SIM aanvragen mocht deze niet de goede maat hebben. (wat je ook zelf kan knippen).

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook kan je het abonnement nog wisselen via de provider, met behoud van SIM.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je zal moeten knippen want iPhone 4 heeft microSIM en een iPhone verder allemaal nanoSIM. Sommige providers leveren SIMkaarten die beiden "zijn", dan hoef je enkel het overbodige plastic weg te klikken.