Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ontvangen bestanden op een Nokia via bluetooth verplaatsen naar een andere map?

Ik heb een Nokia 5230. Als iemand een bluetooth bestand naar me toestuurt komt deze als een SMS binnen. Als ik bij opties kijk, kan ik deze niet verplaatsen naar een andere locatie (alleen naar mijn mappen)

Hoe kan ik deze verplaatsen naar bv mijn geheugenkaart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
601

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga naar je inbox, selecteer daar het bericht en kies vervolgens opties. Dan kan je (4e optie van onder) verplaatsen naar map kiezen. Kies vervolgens uit mijn mappen, en sla het bericht op. Deze map kan je ook selecteren om bijvoorbeeld dat bluetooth bestand als ringtone te gebruiken. Als je daarna de telefoon nog eens een keer aan de pc hangt met OVI suit kan je hem daar vandaan overal naartoe verplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

verplaatsen weet ik niet hoe dat gaat ( ik heb zelf geen nokia ) maar bij je instelingen is wel in te stellen dat alles wat je binne krijgt naar je geheugen kaart gaat. dat moet gewoon onder je verbindings of bluetooth instellingen zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding