als ik op mijn samsung galaxy s 2 een racegame speel door het scherm te draaien staat hij scheef als ik de mobiel horizontaal houd

De beweging klopt niet hoe stel ik dit anders in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dan is die sensor niet goed gekalibreerd, bij mijn x10 had ik ook van dat soort games, en als ik mijn telefoon scheef hield tijdens het starten van het spel, kreeg ik precies hetzelfde.

het kan zijn dat dat spel je telefoon 1x heeft gekalibreerd bij het opstarten, en dit opgeslagen is, maar zover ik weet verschilt dit per game/app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat moet ik volgens jou dan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sensortest, of een waterpas app, dan kan je zien of het de sensor is, de kalibratie/configuratie..
Beste,

Je kunt inderdaad proberen de telefoon opnieuw te kallibreren via:
Instellingen > Display

Onderin, zie je 'Horizontale Kallibratie' en 'Kallibratie Gyrosensor'. Je kunt beide opnieuw kallibreren.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl