Kun je 4g gebruiken als je dat niet hebt?

Ik had een vraag, ik heb geen 4g op mijn telefoon en ook niet sim only ofzoiets. En ik heb soms echt heel snel WiFi nodig alleen dat heb ik dan niet, kun je dan misschien van je belminuten iets erafhalen en dat gebruiken als 4g?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
Sim only is abonnement met alleen simkaart, dat je telefoon zelf koopt.
Je hebt dus prepaid?
Als je telefoon geen optie voor 4G heeft, dan kun je het niet gebruiken.
tinus1969
6 jaar geleden
Je haal;t allerlei tremen door elkaar. Om te beginnen; je telefoon + abonnement is geschikt voor 4G, of niet. Als niet geschikt, dan andere telefoon en/of ander abonnement. Verder; Wifi heeft technisch gezien niets te maken met 4G.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mocht je tel geschikt zijn zet dan data romingaan en dan pakt de tel data uit je bel abonnement . Dat is prima voor een noodgeval maar is zeer kostbaar. Dus zet dat af. Anders loopt je bel tegoed leeg. Is je tel geschikt voor 3 of 2 g. Dan pakt hij dat. Maar nogmaals het is zeer ( relatief ) duur

Antwoorden (1)

Een telefoon welke geen 4G ondersteunt kan niet op een 4G netwerk. Je zal het dus met 3G of je wifi moeten doen of een andere telefoon aanschaffen die wel 4G ondersteunt.