Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn telefoon opgestart en aan het werken?

Ik heb net een oude android smartphone uit de kast gehaald en probeerde deze natuurlijk eens aan te zetten. Dat lukte wel en niet tegelijk. Hij bleef vasthangen op het Acer logo opstartscherm. Ik heb de batterij er uit moeten halen om hem uit te krijgen. Toen had ik geprobeerd om de veiligheidsmodus(Aaan/Uit knop + Volumeknop omlaag/omhoog) aan te zetten. Dat werkte niet. Ik heb geprobeerd hem te resetten met SP Flashtool.
Te ingewikkeld. Ik heb hem nu in de lader gestopt (Dat werkt gewoon), maar ben echt radeloos. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Specs:
Acer Liquird Gallant E350
Android
2? jaar oud

Eerdere problemen:
Een probleem met apps die constant achter elkaar crashen. Telefoon was toen niet meer gebruikt. Geen verdere kennis.

Toegevoegd na 1 minuut:
De telefoon start nu ook niet op.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan proberen je Android versie te upgraden. Als het Acer logo tevoorschijn komt en daarna niks meer doet heeft het iets te maken met Android zelf.
Je kan het makkelijkst upgraden via een Android Sdk tool voor de PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is juist het probleem. De PC herkent de telefoon niet omdat de telefoon niet eens opstart.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding