Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is iedereen zo negatief over de gv app die is uitgekomen voor de ipod

Ik heb de app ook gedownload en ik ben er zelf heel tevreden over en ben voor plan het nog heel lang te gaan gebruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat er blijkbaar tekort is geschoten in het tegelijk met de applicatie bekendmaken van de bedoeling van die mogelijkheid. Voor de meesten is het apparaat speelgoed, en gebruiken ze de applicatie om een leuk spelletje mee te spelen. Daardoor is het nu zeer frusterend voor de vaste gebruikers van Goeie Vraag, die gewend zijn dat daar kennisvragen en zinnige antwoorden op te lezen zijn, dat zij nu grotendeels bezig (kunnen/moeten) zijn met het melden van alle onzin. Het zoeken naar een "normale" vraag is als zoeken naar een speld in een hooiberg geworden.....
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begrijpelijk......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het duidelijke antwoord

Andere antwoorden (4)

Omdat daarmee gigantisch veel 'onzinvragen' worden binnengehaald op een site die redelijk serieus was!
Een behoorlijke degradatie voor GV dus.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat onervaren mensen denken dat ze van alles kunnen vragen op deze site. Ze houden geen rekening met de richtlijnen en de al-gestelde-vragen. Zo kom je binnen 1 minuut vragen tegen als:
Wie wil neuken?
of
Wie heeft er neopets

Snap je het nu?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik snap het
Omdat het niveau van de gestelde vragen en antwoorden nu drastisch gedaald is, sinds de invoering van dat app.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de serieuze gebruikers is het misschien een goede zaak om via de iphone mee te doen, voor de meeste iphone gebruikers is het een reden om onzinvragen en onzinantwoorden te stellen/geven waar ze ook zijn...
De serieuze GV-ers worden er een beetje moe van
(en ik denk de moderators ook, want er moet heel wat worden weggmod sinds de app in werking is)
De kwaliteit van de site gaat hard achteruit, het is spijtig maar wel een feit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding