Hoe zoek je op een pagina binnen een site met je smartphone? Dan kun je namelijk niet Ctrl F gebruiken

Ik heb op mijn site staan zoeken met Ctrl F, maar bezoekers die hun smartphone of iPad gebruiken kunnen deze combinatie niet gebruiken. Hoe kunnen ze dan wel binnen mijn site op een pagina zoeken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.9K

Antwoorden (2)

Het zoeken op een pagina kan wel op een smartphone, maar hoe dat werkt is afhankelijk van de browser. Er is inderdaad geen sneltoets voor, maar je moet dan kijken in de menu-opties. Daar staat tussen de opties iets van "Zoeken op pagina".
bamibal
7 jaar geleden
Indien je apple gebruikt met een iOS hoger dan 8.0 kun je in de zoekbalk / urlbalk je woorden intikken die je wilt zoeken, dan komen de gevonden woorden bij ''Zoek op pagina'' te staan.