Waarom kan ik de Jokie en Jet app (van de Efteling) niet op mijn Samsung Galaxy S6 installeren?

Wanneer ik het wil installeren via de play-store, krijg ik de melding dat mijn device niet compatible is met de app. Op andere apparaten (schijnbaar ook telefoons) is dit geen enkel probleem.

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

De Jokie en Jet app is alleen beschikbaar voor Android-apparaten met Android versie 5.0 of hoger. Je Samsung Galaxy S6 heeft waarschijnlijk een lagere Android-versie, waardoor je de app niet kunt installeren.
Bronnen:
4 maanden geleden