toetsen op mobiel functoneren niet goed, wat moet ik doen?

Ik heb een samsung chat 355. Algauw ging hij kapot en ging er mee terug naar de winkel. Toen werd hij gerepareerd. Toen ik thuis kwam en hem ging uittesten, kwam ik er al gauw achter dat als je op de a drukt de q krijgt en andersom. Dat heb ik ook met de w-z. Kan ik hier iets aan doen of moet ik terug naar de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Terug naar de winkel!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terug baar de winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook wel eens gehad af en toe werkt het uitzetten van je telefoon. Zet hem dan helemaal uit en haal ook batterij en simkaart eruit. Blaas even en doe alles er weer in.
Helpt soms en is het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is je toetsenbord veranderd is AZERTY(Belgisch of Frans volgens mij). In ieder geval moet je dan bij instellingen iets omzetten. Ik weet zelf niet wat.