Is dit een ipad 3 of een ipad 4?

Ik wilde deze ipad bestellen:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/APPLE-iPad-met-Retina-Display-Wi-Fi-16GB-Zwart,10259,482727,502539.html?langId=-11

Is dit nu een ipad 3 of ipad 4?

Ik raakte vooral in de war omdat de kenmerken van een ipad 3 zijn: "1 Ghz processorsnelheid en een A5X processor" en die van een ipad 4 "1,4 Ghz en een A6X processor".
En deze heeft 1 Ghz processorsnelheid, en een A6X processor...dus allebei?

Wie weet wat voor ipad dit nou is? Ipad 3 en 4 hebben allebei een retina display.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je slim bent wacht je nog even, op 21 oktober worden de nieuwe iPad's aangekondigd.

Toegevoegd na 42 seconden:
De link is overigens de iPad 4, de iPad 3 wordt niet meer verkocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Check al eerste het serinummer op apple als je die hebt

Aan de onderkant van een 3 zit een 30 pins connector
Aan de ongerkant van de 4 zit een lihtning connector
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een iPad 4 want die wordt ook wel iPad Retina genoemd en de iPad 3 is (bijna) niet meer te koop.