Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een kabeltje kopen om mijn Phantom drone te koppelen aan mijn iPhone5?

Ik heb een phantom drone gekocht maar weet niet hoe ik de remote kan koppelen aan mijn iPhone5s. Welke kabel heb ik hiervoor nodig? Kan nergens iets vinden hierover. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Toegevoegd na 15 uur:
De kabel die erbij is geleverd is een Micro USB, die in de controller gaat en aan de andere kant een gewone USB die dus niet in mijn iPhone kan. Mijn controller heeft geen USB aansluiting maar ingang voor een Micro.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor de Phantom 3 heb je een kabeltje nodig met aan de ene kant een lightning aansluiting (voor de iPhone) en aan de andere kant een standaard usb. Een gewoon oplaadkabeltje dus, want de controller heeft een usb aansluiting. Enige wat je dan nog moet doen is de DJ Vision app downloaden om contact met de drone te maken.
(Lees meer...)
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De kabel die erbij is geleverd is een Micro USB, die in de controller gaat en aan de andere kant een gewone USB die dus niet in mijn iPhone kan. Mijn controller heeft geen USB aansluiting maar ingang voor een Micro

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding