Mensen horen mijn stem niet meer als ik bel (iphone xr) hoe krijg ik dit weer goed?

Via whatsapp ben ik wel hoorbaar.

een jaar geleden
1.6K
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Je hebt zeker vodafone of je probeert te bellen naaar een vodafone nummer? Er is vandaag storing bij vodafone.
Yaja
een jaar geleden
Dank je wel! Ik heb Hollands Nieuwe, en die maakt gebruik van Vodafone!

Antwoorden (1)

Controleer of de microfoon niet geblokkeerd is en of de beltoon niet op stil staat. Probeer ook de telefoon opnieuw op te starten en de instellingen voor geluid en microfoon te controleren. Als dit niet werkt, kan het probleem liggen bij de hardware en moet je contact opnemen met Apple Support.
10 maanden geleden