Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een serie of film op mijn iphone zetten?

Ik wil 1 aflevering van Pretty Little Liars op mijn telefoon zetten voor in het vliegtuig dus zonder wifi. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet die aflevering omzetten naar een MP4 met AAC audio, en dan kun je met iTunes die aflevering op je iPhone zetten. Software om die aflevering naar mp4 te transformeren staan gratis ter beschikking op het Internet. Zie bijv: https://itunes.apple.com/nl/app/free-mp4-converter/id693443591?mt=12

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik gebruik daar de app Flexplayer voor. App op je iPhone zetten, dan je iPhone verbinden met je pc en iTunes openen. Onder het tabblad apps bij je telefoon zie je de optie om data over te zetten. Gaat heel makkelijk en hij pakt bijna alle soorten video.

Je kunt het ook rechtstreeks op je iPhone zetten als het een .mp4 bestand is.
(Lees meer...)
Ritsuka
8 jaar geleden
Het is volgens mij afhankelijk van het bestandsformaat van de film, maar als het goed is kan je de video openen met itunes. Vervolgens kan je de iphone aansluiten, en via itunes zit er een functie: synchroniseren. Vervolgens moet je kijken bij 'synchroniseer films'. Als het goed is kan je nu de film of serie aanvinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding