mijn iphone denkt dat ik een dief ben terwijl ik de oude van mijn moeder heb gekregen, hoe los ik dit op?

ik heb laatst de iphone van mijn moeder gekregen en mijn eigen simkaart erin gedaan. Het is een iphone 4, maar hij denkt nu dat ik een dief ben en hij laat de hele tijd de melding horen: 'uw simkaart heeft een bericht verstuurd'.
Ik vindt dat heel gek... Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

gr

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft je moeder findmyiphone ingesteld. Zij zou dan via Apple gegevens het toestel moeten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aanvulling: find my iPhone uitzette via iCloud van je moeder (voor dit toestel)

Antwoorden (2)

mischien werkt dit;
ga naar instelling>algemeen>over dit toestel en dan zou hij iets moeten vragen van wil je je netwerk of provider updaten.

geen idee of dit werkt maar dit is wat ik op internet heb gevonden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zie onder de omschrijving om het toestel via iCloud of iTunes te verwijderen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Foto komt er niet op!