mijn htc one doet dingen wat ik niet vraag, hij opent apps of typt zonder dat ik het scherm aanraak, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt wel alsof je beeldscherm aanrakingen registreert die er niet zijn. Heeft het toestel in het water gelegen? Zit er een barst in het scherm?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je apps gedownload buiten de playstore..?

Antwoorden (1)

Zelf heb ik al bijna 1 jaar de HTC one. Dit probleem heb ik nog nooit gehad. Wat het zou kunnen zijn is dat er water op het display zit (onder het glas) wat eigenlijk onmogelijk zou zijn. Misschien moet je je telefoon opnieuw opstarten. Als dat allemaal niet helpt zal je naar HTC.com moeten gaan http://www.htc.com/nl/contact/email/ Hier kan je de vraag stellen en wordt hij binnen maximaal 1 dag beantwoord (naar mijn ervaring).

Ik hoop dat ik je vraag beantwoord heb