Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik recht op garantie?

Ik heb 3 maanden geleden een iPod touch gekocht met oplader. Ik heb hem ook laten verzekeren. Vanochtend deed ik mijn iPod in de oplader en hoorde ik gekraak en toen wilde hij niet meer opladen. Zowel de oplader als het stekkertje zijn kapot. Er was echt helemaal niets vreemds te zien aan de oplader en stekker. Heb ik nu recht
Op garantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Garantie geldt doorgaans alleen voor fabricagefouten, het lijkt me dat het breken van stekkertjes niet als zodanig gezien zal worden.
Omdat je hem hebt laten verzekeren maak je meer kans dat je daar je schade vergoed kan krijgen.
Ga met het apparaat terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en neem alle papieren mee: ze zullen je ongetwijfeld kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, tenzij het door jezelf komt, maar dat neem ik niet aan.
En anders is hij nog verzekerd, dus krijg je sowieso een nieuwe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet met je garantiebewijs en het apparaatje terug naar de winkel waar je het hebt gekocht. Dan zullen ze het opsturen ter reparatie. Eerst zal worden bekeken of de schade onder de garantie valt (zie hiervoor de voorwaarden). Als dat niet zo is zullen ze je vooraf laten weten wat reparatie kost en dan is het aan jou om dit wel of niet te laten uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding