Hoe zet je iOS 5.0.1 TERUG op iPad 2?

Ik heb mijn iPad 2 upgedate naar 5.1 maar nu kan ik mijn iPad niet meer jailbreaken. Maar ik weet niet hoe ik iOS 5.0.1 er terug op krijg. Misschien da iemand het weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat gaat niet meer;

Wanneer je nu je iPad zal updaten of herstellen zal automatisch iOS 5.0.1 geïnstalleerd worden.

Op Youtube zijn nog wel tutorial te vinden hoe je je iPad kan downgrade, alleen dat is niet gemakkelijk. Je moet namelijk een soort van SHSH bestand van je iPad hebben opgeslagen toen je nog over iOS 5.0.1 beschikte, als je dit niet gedaan had dan zal het niet gaan lukken.