is er een app om een andere telfoon ongezien te volgen?

Toegevoegd na 5 uur:
Het liefst een app die op de telefoon die ik wil volgen niet te zien is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit zou niet kunnen zonder de mobiel in handen te hebben. + als dit voor een onbekend persoon is of zonder toestemming is dit privacy schending. oftewel diegene mag en kan jou aanklagen voor wet overtreding. Als dit voor uw kind of iets is is dit wel toegestaan omdat dit dan valt onder ouderdom en bescherming van het kind.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is voor een kind, ik kan het zelf wel op de telefoon van die gene zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan is dit wel toegestaan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kinderen die zijn de domste niet hoor, ze komen er toch wel achter.
En eenmaal ze erachter komen vertrouwen ze jou ook niet meer.
Het beste is gewoon om je kinderen te vertrouwen en ze privacy te gunnen. Ik bedoel hoe zou jij het vinden dat iemand al je berichten leest?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik hoef geen berichten te lezen alleen te weten waar hij is.

Antwoorden (3)

Dit is legaal als u het voor uw eigen minderjarig kind doet

APP: Glympse
extra app: APP password locker.

Met Glympse ziet u locaties van andere met de zelfde app ingestelde telefonen en met de password locker zorgt u ervoor dat u kind het niet uit kan zetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga ik ook proberen op mijn eigen telefoon. Voor het geval dat ik hem ergens vergeet. Ik ben namelijk nogal verstrooid.
Wanneer je gebruik maakt van een iPhone, en degene die je wilt volgen ook, dan kun je de app Zoek mijn vrienden downloaden. Vanaf iOS 9, die rond de herfst uit zal komen, staat deze zelfs standaard geïnstalleerd op het apparaat. In deze app kun je instellen dat je een persoon wilt volgen. Dit moet dan uiteraard geaccepteerd worden door die persoon. Wanneer je de app op eigen iPhone dan opent, dan wordt de locatie opgehaald van alle "vrienden" die je hebt toegevoegd. Het is belangrijk om te weten dat de functie van locatie verstrekken aan eventuele volgers altijd is uit te schakelen door "deel mijn locatie" simpelweg uit te zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Eigenlijk is het alleen van belang dat degene die je wilt volgen een iPhone heeft. Zoek mijn vrienden kan thuis ook op een iPad, iPod of zelfs Mac worden geïnstalleerd. Daarnaast moet degene die je wilt volgen ook altijd verbonden zijn met het internet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als hij een iPhone heeft is het al standaard aan en om hem op te zoeken moet je of naar icloud.com en drukken op Zoek Mijn iPhone OF op je iPhone/iPad/iPod Touch de Zoek Mijn iPhone app installeren.