heeft een note 3 clone /kloon bewegingsherkenning?

Ik heb een vraag over de note 3 clone met android jelly bean er op, mijn broer wilt deze aanschaffen, gezien opwww.smartphonesclones.nl en toch heeft die enkele vragen"
1) hij weet dat het een clone is, geen probleem voor hem maar wilt weten of er ook bewegingsherkenning op staat en hij heeft antwoord gekregen via mail dat het er wel op staat, maar wat kan je nu eigenlijk doen met die herkenning, welke toegevoegde waarde heeft het ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beweging herkenning wil zeggen dat het toestel merkt dat je bijvoorbeeld een stuk tekst aan het lezen bent en zodra je een stukje naar beneden gaat met je hoofd scrolt het scherm vanzelf verder. Of als je filmpjes kijkt en je wijkt je hoofd van het scherm af dan stopt hij met afspelen. Je kan deze functie makkelijk vinden of zwaar irritant...
Denk er goed over na of je echt wel je zuur verdiende geld uit geeft aan een clone! Zoals op de site vermeld staat van www.smartphonesclones.nl heb je GEEN garantie op het apparaat. De ervaring is dan ook dat deze toestellen mooier worden aangeboden dan ze daadwerkelijk zijn!
Mijn tip, spaar verder voor een echte!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bewegingsherkenning is zwaar irritant. Dus dat ga je snel uitzetten. Verder vind ik dat het toestel teveel met de specs van de echte samsung word aangeprezen. Kan ik me niet voorstellen voor die prijs. Ook het pennetje wat erbij zit zla zeker nooit zo werken als de smartpen van samsung. En als je pech hebt heeft dat toestel een resistief scherm waardoor van multitouch nooit sprake kan zijn.
Ik zou mijn wensen wat lager schroeven en dan voor een tweedehands note2 gaan. Dit toestel lijkt mij een grote miskoop.