Welk aperaat meot ik voor wifi?

Hoi

ik ben al een tijdje op zoek naar een apperaat met wifi. omdat dit fijn kan zijn bij mij op school. maa rhet moet gaan laptop zijn maar iets kleins. ik was aan het denken voor de Ipod toutch. maar ik vind hem erg duur. zijn er ook nog andere apperaten? mag ook telefoon zijn waarmee ik eht zelfde kan doen.

Toegevoegd na 11 uur:
kan het mischien onder de 150 euro>?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Htc hero, tweedehands voor geen 200 euro. Geweldige telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vindt iPod touch te duur. Lijkt me sterk dat je dan iets duurder wel gaat kopen ;)
Een star wifi is mischien ook een goede optie.. iets anders dan een telefoon of ipod weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPod touch is toch het beste om overal via WiFi op Internet te kunnen. Met de iPod touch heb je echt een zakcomputer waarmee je alles kan doen. Dus misschien toch maar even doorsparen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipod touch stond pas geleden bij de mediamarkt voor €155,- als ik me niet vergis.
Dan koop je toch 2 ijsjes minder in de zomer ;)
Bovendien kan je echt enorm veel met de ipod touch.