Hoe android herinstalleren ?

De gsm wilt niet meer opstarten blijft op de samsung galaxy s4 GT-I9505 logo staan.
Hoe moet je volledig herinstalleren android zelf ?
Heb de pakket van kitkat zelf al.
Maar weet niet hoe te installeren dat hij weer werkt als een normale gsm.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan niet. Wat je wel kan doen is je toestel opnieuw flashen via je computer met software als ODIN.

Het beste antwoord

Je zou een harde reset van je telefoon kunnen proberen. De links geven instructies daarvoor.

Toegevoegd na 2 minuten:
De laatste link is naar een YouTube filmpje dat voor jou bruikbaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelf dat krijg ik niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook niet als je de derde link volgt (de tweede link kun je volgens mij inderdaad niet gebruiken omdat je telefoon niet ver genoeg komt)? Die is echt helemaal vanaf nul stand.

Andere antwoorden (3)

heb je dit bij http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-I9505ZKAPHN
al eens opgezocht.
je kunt hier alles van samsung vinden, en je kunt online techn support vragen.
op you tube kun je trouwens ook soms uitleg stap voor stap vinden ....
succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan je telefoon opnieuw installeren met ODIN. ZIe bron
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het eerst op de volgende manier proberen. Schakel de telefoon geheel uit. Houdt de powerknop homeknop en volumeknop omhoog (misschien is het naarbeneden) ingedrukt. Het samsung galaxy s4 logo zal verschijnen. Houdt de knoppencombi ingedrukt. Het logo verdwijnt en verschijnt weer. Laat de knoppencombi los. Je komt nu in een menu. Hier kan je navigeren met de volumeknoppen en selecteren met de powerknop. Zoek de factory reset en klik deze aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik geraak zelfs daar niet eens op. hij blijft zichzelf heropstarten.