Zal een Nexus downgrade ook werken op een Moto G 2nd gen?

Ik wil bijzonder graag mijn Moto G 2nd Gen willen downgraden van Lollipop 5.0.2 naar KitKat 4.4.4. Deze video (https://www.youtube.com/watch?v=XxkTG1--BVQ) legt uit hoe dat moet bij een Nexus, maar zou het ook kunnen werken op een Moto G 2nd Gen zonder dat er complicaties optreden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, al is de firmware voor een LG van een ander model dan zal je telefoon niet meer opstarten je moet echt specefiek voor jou toestel een firmware vinden