Hoe zorg ik ervoor dat in mijn 'Galerij niet alle foto's die ik op Google+ en Facebook en zo verschijnen?

Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini. Vóór ik mijn telefoon gereset had kwamen enkel foto's die ik met de camera had gemaakt of die ik er via een USB kabel vanaf mijn PC had op gezet. Maar nu zitten al mijn foto's die ik naar Facebook en Google+ had geupload er ook in. Omdat er toch wel wat persoonlijk materiaal bij zit dat ik niet meteen met iedereen zou delen en bij verlies van mijn telefoon de vinder zomaar door al mijn persoonlijk materiaal zou kunnen bladeren wil ik het terug als voorheen. Ik kom er helaas zelf niet uit hoe...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Instellingen-account-google-op je google email drukken en daar staan dan de instellingen

Misschien helpt dit