waarom hoor ik iedereen wel maar horen ze mij niet op skype?

Ik heb een vriendin in het buitenland wonen en zij heeft een samsung galaxy s 2 (ik heb hier geen ervaring mee) we skype dagelijks via de telefoon ik op iphone dit ging tot vorige week prima en gewoon goed, zij heeft een update gedaan en vanaf nu kan zij mij wel horen maar ik haar niet, we denken alles geprobeerd te hebben maar niks helpt, we hebben ook de camera's geprobeerd, we zien elkaar wel alleen hoort zij mij ook maar ik haar niet, kan iemand ons helpen aub?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dit probleem kan liggen aan de audioinstellingen van het apparaat. Als je bij skype naar instellingen gaat en dan audioinstellingen of zoiets, zo gaat het tenminste bij de PC. Als het zo niet lukt zou ik het niet weten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je moet natuurlijk wel even de goede microfoon instellen, maar meestal zit er maar 1 microfoon in een telefoon. Als dit het probleem niet oplost zou ik toch even lang een telefoonwinkel gaan
Bronnen: