1) Download een film van internet
2) Zet de film om in iPhone formaat
3) Sleep hem van je bestanden naar iTunes

Een omzet programma kan je zo gratis downloaden van internet. Ik beveel handbrake aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eerst converteren met een programma, ik raad DVDfab aan. Daarna via iTunes op je iPhone zetten net als je met muziek doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan films kopen natuurlijk via de store volgens mij geeft de standaard video app je geen ander keuze
maar als je thuis over wifi beschikt kan je vlc streamer downloaden
en op de pc moet je dan vlc helper downloaden
dan kan je vanaf je thuis pc de films streamen
die je natuurlijk wel eerst gedownload hebt en ergens op je pc hebt staan
Let wel alleen binnen bereik van je eigen netwerk

Toegevoegd na 3 minuten:
voordeel is dat je geen echte ruimte kwijt raakt op je iphone de data verwijderd zich weer na afloop
de betaalde versie bied je wel de mogelijkheid films op te slaan
maar bedenk wel dat vreet ruimte
maar is idd handig als je niet binnen bereik van je wifi netwerk bent.

Toegevoegd na 6 minuten:
opmerking de onderste link is de app wat je nodig hebt voor op je iphone installeer die eerst
De bovenste is voor op je thuis pc maakt niet uit of het windows of een mac pc is gewoon de juiste link aanklikken etc
deze is echt de kosten waard
capthavoc