Ik wil de Samsung Galaxy S3 kopen, welk abonnement kan ik in mijn geval het beste nemen?

Ik geef nauwelijks geld uit aan bellen/sms'en (hoogstens enkele euro's per maand) en gebruik zo'n 200MB buitenshuis per maand. Welk abonnement past het best bij mij?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zag dit: https://www.gsmwijzer.nl/hollandsnieuwe/sim-only-2-jaar/samsung/galaxy-s3?bb=&gsm_bundle_id=1657&internet=&product_version_id=1172&sms=&voice=

Maar hier zitten 175 belminuten en 175 sms'jes bij per maand, echt veel meer dan ik nodig heb. De 500 MB is eigenlijk ook wat veel, maar dat kan nog wel. Ik zou het liefst een soort van m'n eigen abonnement samenstellen, al vind ik de prijs van €16,75 per maand bij bovenstaande wel prima.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Je bent dus bereid om voor het toestel geld bij te leggen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep, wil best vooraf €200 betalen en vervolgens een goedkoop abonnement nemen van zo'n €15 per maand.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dan denk ik dat je nu toch 1 van de goedkoopste aanbieders hebt gevonden. Ik kan niet iets vinden wat echt voordeliger is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het ook, maar blijf het zonde vinden van die vele sms'jes en belminuten die dan vergaan... Maar dit is denk ik wel goedkoper dan de mobiel los kopen en dan voor 10-15 euro per maand (prepaid) betalen voor sms/belminuten en voor 250 MB's (wat ik nu doe bij AH Mobiel).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze gaan er niet vanuit dat je zo weinig gebruik maakt van je SMSjes en belminuten als je zo'n dure telefoon met zoveel functies koopt. 175 is echt wel het minimum. Anders is er prepaid bellen en SMSen en zijn er internet diensten waarbij je per dag kiest of je betaalt of niet.

Antwoorden (2)

U heb Galaxy S3 gekocht en u wilt aangepaste bundel.
Dan zou ik op simpel kijken want dan kan je minuten sms en MB kiezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de Galaxy S3 nog niet gekocht. Die los kopen en vervolgens een aangepaste bundel maken is, denk ik, duurder.
Misschien toch slim om een losse telefoon te kopen. Probleem met abonnementen is dat je uiteindelijk je hele telefoon toch nog betaald, alleen verdeeld over 1 of 2 jaar. en je betaald daarbij, zoals ik lees, nog teveel voor je mb's ook.