Hoe kan het dat ik geen zoekresultaten meer heb in de app store?

Als ik in de app store apps zoek, geeft hij aan dat er geen zoekresultaten zijn. Dit komt niet omdat die app niet bestaat want ik heb het met verschillende apps geprobeerd, zelfs met bijvoorbeeld whatsapp, maar hij geeft nog steeds aan dat er geen resultaten zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Amadea
9 jaar geleden
Misschien is jouw tegoed op, kan je dus geen app meer binnenhalen, en krijg je ze daarom niet te zien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel veel mensen hebben dit maar dan ineens begint hij in de komende dagen weer te werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo mijn tegoed op Amadea?
Oke bedankt Robinstes, dan wacht ik rustig af!
Ritsuka
9 jaar geleden
@Amadea je tegoed heeft daar niks mee te maken, als je internet hebt en een apple account kun je gewoon in de appstore.

Het beste antwoord

Er is op dit moment een storing bij een deel van Apple's gebruikers. Waarschijnlijk werkt hij vanavond weer.

Toegevoegd na 59 seconden:
Apple heeft het nog niet officieel gemeld (https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/). Bij de vorige storing duurde het ook even voordat het op deze eerder genoemde site stond.

Toegevoegd na 27 minuten:
Update: Rond 16:40 uur is de storing die om 16:15 begon weer verholpen. Nog last van een niet werkende iTunes- of App Store? Sluit de applicaties helemaal af (iOS: dubbel op homeknop tappen) en start deze opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Toen ik net keek was er nog nergens een melding vandaar dat ik dacht dat het misschien aan iets van mij lag. Nu wacht ik rustig af.