Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn HTC Wildfire S is bricked. Hoe los je dit op?

Ik had namelijk nadat ik had geroot, geprobeerd om een system app te converteren naar user app. Maar hierdoor liep mijn telefoon vast en was ik genoodzaakt om de batterij eruit te halen. Nou start hij niet meer op en blijft er HTC staan. Hij is s-on, maar met een geunlockte bootloader. Er zit géén Clockwordmod recovery op! Help me alsjeblieft hiermee...

Toegevoegd na 13 uur:
Ik ben wel verzekerd bij GeekSquad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas omdat je de telefoon hebt geprobeerd te rooten, vervalt hiermee automatisch je garantie bij de winkel EN HTC zelf. Wat je kan proberen is een "harde Reset" Dat houdt in dat je de fabriek instellingen terug zet.

LET OP: HIERMEE WORDEN ALLE BESTANDEN OP DE TELEFOONGEHEUGEN VERWIJDERD.

Ik raad aan voor je een harde reset doet, je geheugen kaart er uit te halen en deze te formateren via de computer, zodat alle "foute bestanden" worden verwijderd en niet meer terug komen ALS de telefoon weer werkt.

Hier lees je hoe je een harde reset doet:

1.Verwijder de batterij, wacht een paar seconden en plaats de batterij terug.

2.Houd de knop Volume omlaag ingedrukt en druk even de AAN/UIT-knop in.

3.Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toets Volume omlaag los.

4.Druk op Volume omlaag om FABRIEKSINSTELLINGEN HERSTELLEN te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding